کد خبر: ۱۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
خبرنگار رادیو اروپای آزاد در رومانی جزئیات جدیدی از مرگ منصوری را منتشر کرده است. رادیو اروپای آزاد اولین رسانه‌ای است که خبر کشف جسد قاضی منصوری را منتشر کرده بود.

اطلاعات جدید از مرگ قاضی منصوری + تصاویر

خبرنگار رادیو اروپای آزاد در رومانی جزئیات جدیدی از مرگ منصوری را منتشر کرده است. رادیو اروپای آزاد اولین رسانه‌ای است که خبر کشف جسد قاضی منصوری را منتشر کرده بود.

به گزارش «همشهری آنلاین»، آدلینا رادولسکو نوشته است: «ما سه اعلان از سوی پلیس داشتیم. اول گفتند که کسی در هتل از ارتفاع پرت شده. البته اشاره‌ای نشده بود که از پنجره یا مثلا از پلکان و اشاره نشده بود که این اتفاق بیرون یا درون هتل افتاده است.

بعدتر در یک اعلان رسمی، پلیس اعلام کرد که این اتفاق برای یک ایرانی ۵۲ ساله رخ داده که از سوی برخی مقام‌های کشورهای دیگر تحت تعقیب بوده است ولی به طور غیررسمی منابعی از پلیس به ما گفتند که این فرد از پنجره سقوط کرده است. آنها همچنین به ما گفتند که در حال تحقیق در مورد احتمال خودکشی یا قتل هستند، اینکه ممکن است کسی او را از پنجره به پایین پرت کرده باشد.

بعدتر که عکس‌های عکاس یک خبرگزاری بسیار معتبر منتشر شد نشان می‌داد افراد پلیس جسد را به بیرون از هتل می‌آورند. من دوباره از پلیس سوال کردم که جسد دقیقا کجا پیدا شده بود، داخل هتل یا بیرون از آن؟ سخنگوی پلیس بخارست از طریق اس ام اس گفت او در مقابل در ورودی لابی و داخل هتل پیدا شده است.

هتل دوک هتلی بسیار کوچک است. وقتی وارد می‌شوید پذیرش و لابی بسیار کوچکی دارد و در سمت راست یک راه‌پله بسیار باریک است. اما مسئولان هتل محل وقوع این حادثه نیز از صحبت درباره این رخداد امتناع کردند.»

از حرف های این خبرنگار و عکس‌های منتشرشده برمی‌آید که گویا قاضی منصوری از پنجره طبقه ششم پرت نشده است و از راه‌پله طبقه ششم به داخل لابی پرت شده است. در ادامه تعدادی از عکس‌های این هتل را هنگام خودکشی منصوری ببینید.

تصویری از محل کشف جسد در زیر راه‌پله‌های لابی هتل و نمای بیرونی هتل دوک بخارست

 

نمای راه‌پله‌ها از کف لابی تا طبقه ۶ محل اقامت منصوری
نمای راه‌پله‌ها از طبقه ۶ تا پایین

 

نمای بیرونی اتاق منصوری در طبقه ۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار