کد خبر: ۱۱۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا بر مبنایISO 9001:2015 برای دومین سال متوالی مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی انجام موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالیانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو 9001 در شرکت بیمه آسیا و انطباق الزامات این استاندارد، گواهی نامه مربوطه برای این شرکت صادر شد.
بنا براین گزارش، گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا توسط موسسه بین المللی BCI در کانادا صادر شده است. این شرکت در زمینه صدور گواهی نامه های استاندارد سیستم مدیریتی ISO فعالیت می کند.
گفتنی است، ایزو 9001 استانداردی بین المللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در هر شرکت است. این استاندارد بین المللی به منظور افزایش رضایت مشتری، استفاده از رویکرد فرآیندي را به هنگام توسعه، اجرا و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت، درنظر می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: