کد خبر: ۱۱۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سرمد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مجمع عمومی عادی سالیانه سرمد، روز شنبه 07/04/1399ساعت 10:00 به نشانی تهران، بلوار آفریقا، تقاطع خیابان اسفندیار، نبش خیابان آرش غربی، پلاک 113، ساختمان سپهر آفریقا، طبقه دوم برگزار می‌شود.
سهامداران محترم، وکلا یا نمایندگان قانونی آنان می‌توانند برای دریافت برگه ورود به جلسه مجمع، با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه و وکالتنامه معتبر و یا معرفی‌نامه رسمی سهامداران حقوقی از ساعت 9 صبح (یک ساعت پیش از برگزاری مجمع بیمه سرمد)، به نشانی فوق مراجعه فرمایند.
برگه ورود به جلسه تنها در زمان تعیین شده صادر می‌شود، بدیهی است حضور در مجمع تنها با ارائه برگه به همراه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر است.
ضمنا با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر شده است، تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا در صورتی که با حضور حداکثر 15 سهامدار حقیقی و حقوقی برگزار شود و امکان حضور مجازی سهامداران به صورت مجازی فراهم شده است. سهامداران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.sarmadins.ir/majma98 به صورت آنلاین مجمع عمومی سالیانه را مشاهده کنند.
دستور جلسه:
استماع گزارش هیئت‌ مدیره و گزارس حسابرس و بازرس قانونی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1398
بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به 29/12/1398
اتخاذ تصمیم درباره تقسیم سود
انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه ایشان
تصویب میزان پاداش اعضای هیئت مدیره و حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و کمیته‌های حاکمیتی
انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت
انتخاب اکچوئر یا اکچوئرهای رسمی و علی‌البدل شرکت طبق مقررات ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجموع عمومی عادی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: