کد خبر: ۱۱۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و سایر متهمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

رونمایی از یک فساد اقتصادی ۱۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی

جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و سایر متهمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سومین جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و سایر متهمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد. 

عباس ایروانی دو پرونده در حال رسیدگی دارد؛ پرونده حاضر مبنی بر ۱۶ هزار میلیارد تومان فساد بانکی در جریان رسیدگی است که در آن، شکایت بانک های مسکن، سپه، صادرات، توسعه صادرات، ملی و سازمان بازرسی کل کشور از وی و ۶ متهم دیگر مطرح است.

اسفند ماه سال گذشته درخصوص این پرونده دو جلسه رسیدگی برگزار شده  است.

البته عباس ایروانی مدیر گروه عظام و تولید کننده قطعات خودرو متهم ردیف اول پرونده دیگری است که به افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان، رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از اسناد مجعول، معاونت در پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن متهم است.
این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و به گفته نماینده دادستان، رقم دست اندازی ایروانی به بیت المال و تحصیل مال از طریق نامشروع با ایجاد شبکه ارتشاء، سالانه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که وی بیش از ۱۰ سال است این جرم را مرتکب شده و مجموع آن به بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار