کد خبر: ۱۲۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
بیگی‌نژاد پس از ارائه گزارش وزیر کشور:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،هادی بیگی‌نژاد در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان ارائه گزارش وزیر کشور از وضعیت مناطق مختلف گفت: در شرایط کنونی حقوق کارگران صرفا دو میلیون تومان است و با افزایش اجاره‌بهای مسکن مواجه بوده‌ایم، همچنین دلار به 7برابر قیمت افزایش یافته است که تمام این موضوعات باعث ایجاد ناامنی می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متولی امنیت کشور، وزارت کشور است چنانچه در موضوع بنزین نیز متولی امر بود و شاهد بودیم دشمن قصد داشت مردم را عصبانی کرده و آنها را به بیرون بکشد و مسائل داخلی را به مسائل بین‌المللی تبدیل کند که مسئول تمام اینها وزارت کشور است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آب در بسیاری از مناطق کشور عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان چند هزار نفر از مشکل بی‌آبی رنج می‌برند اما کسی به آنها توجه نمی‌کند و این در حالی است که بارها وزارت کشور تذکر می‌دهد.

این نماینده مردم از استان همدان در مجلس در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش در حوزه کرونا تلاش کرد اما ضعف‌هایی داشت، عنوان کرد: وزارت کشور باید به برخی از این مسائل نیز توجه می‌کرد اما این اتفاق صورت نگرفت ضمن اینکه برای حل مشکلات مردم باید با آنها صحبت شود و حتی اگر امکان حل آنها نیست، همین صحبت کردن باعث آرام شدن جو اجتماع خواهد شد./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار