کد خبر: ۱۲۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
هافبک تیم فوتبال سپاهان با تمدید قرارداد با این باشگاه از قرارداد باشگاه بلژیکی خارج شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید نورافکن شب گذشته و در فضای مجازی از عقد قرارداد سه ساله با باشگاه سپاهان اصفهان خبر داد.

هافبک سپاهان که پیش از این به صورت قرضی پیراهن زرد اصفهان را بر تن داشت، حالا  به مدت سه فصل دیگر می‌تواند برای این تیم به میدان برود.

انتقال امیدنورافکن از باشگاه شارلروا به سپاهان به صورت قطعی و دائمی انجام شده و او دیگر بازیکن تیم بلژیکی محسوب نمی‌شود. 

به این ترتیب ماموریت کاپیتان تیم المپیک ایران در قاره فوتبال به پایان رسید و حالا با دقت و تمرکز بیشتری می‌تواند برای سپاهان بازی کند. البته ممکن است نورافکن از سپاهان دوباره به یک تیم خارجی منتقل شود و باید دید در آینده و پس از پایان مسابقات لیگ نوزدهم چه اتفاقی می‌افتد و این بازیکن جوان چه تصمیمی خواهد گرفت.

علی پزشک، سخنگوی باشگاه سپاهان ضمن تایید انتقال دائمی نورافکن به سپاهان، از این قرارداد با عنوان قراردادی خوب یاد کرد که با تلاش مدیران باشگاه به خصوص منوچهر نیکفر که به صورت مستقیم در مذاکرات مربوطه شرکت داشت و حتی در این زمینه، در جلسه‌ای هم با مهدی بیات مالک ایرانی باشگاه شارلروا در بلژیک شرکت کرد، حاصل شد.

انتهای پیام/ا

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار