کد خبر: ۱۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
مرتضی آقاتهرانی نماینده اصولگرای مجلس گفت: ما در زمین بیگانگان بازی می‌کنیم و اگر با اینستاگرام کار کرده باشید می‌بینید که وقتی اسم «قاسم سلیمانی» را به کار ببرید، بلافاصله حذف می‌شوید. با فیلتر کردن هم راه به جایی نمی‌بریم و باید به سراغ ایجاد «فضای ملی مجازی» برویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اولویت‌های کمیسیون فرهنگی خصوصا در حوزه جوانان، گفت: اشتغال و ازدواج جوانان همچنین بحث فضای مجازی از اولویت‌های مهم ما در کمیسیون فرهنگی است که برای بررسی آن‌ها قصد داریم کمیته‌ای را به عنوان زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی راه اندازی کنیم.

به گزارش شفقنا، مرتضی آقاتهرانی در خصوص اولویت‌های کمیسیون فرهنگی، اظهار کرد: اولین اولویت مهم ما در کمیسیون، بحث ازدواج جوانان است و باید به سمت ازدواج آسان حرکت کرد؛ برای رسیدگی به این موضوع نیاز است کمیته‌ای تشکیل دهیم؛ حتی از کمیسیون قضایی مجلس هم باید تعدادی از نماینده‌ها در این کمیته حضور داشته باشند تا مواردی مثل مهریه‌های بالا را بررسی کنند.

اشتغال جوانان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد

او در ادامه به اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: موضوع اشتغال جوانان از اولویت‌های مهم دیگر است که البته در کمیسیون اجتماعی هم موضوعیت دارد. بحث اشتغال قشر جوان باید بیشتر مورد توجه بیشتر قرار بگیرد تا مشکلاتی که جوانان در این حوزه با آن مواجه هستند، مرتفع شود.

کمیته‌ای فرعی را برای پیشبرد اهدافمان تشکیل می‌دهیم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت‌های کمیسیون فرهنگی در زمینه فضای مجازی، تصریح کرد: قرار شد برای بررسی این مساله، کمیته‌ای را به عنوان زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی راه اندازی کنیم تا مصوبات آن طی یک ماه، قانونی شود.

با فیلترکردن فضای مجازی راه به جایی نمی‌بریم

آقاتهرانی در پایان خاطرنشان کرد: ما در زمین بیگانگان بازی می‌کنیم و اگر با اینستاگرام کار کرده باشید می‌بینید که وقتی اسم «قاسم سلیمانی» را به کار ببرید، بلافاصله حذف می‌شوید. با فیلتر کردن هم راه به جایی نمی‌بریم و باید به سراغ ایجاد «فضای ملی مجازی» برویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار