کد خبر: ۱۲۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۴ در واکنش به انتخاب پدرش به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: تمرکزم روی کار خودم است و دخالتی در مسئولیت او نخواهم داشت.

محمدحسین محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب پدرش به عنوان رئیس هیئت کشتی استان مازندران اظهار داشت: کشتی مازندران قلب کشور است. این انتخابات تب و تاب زیادی داشت و خوب شد که یکی از جنس کشتی انتخاب شد. نه اینکه چون پدر من انتخاب شده این حرف را بگویم، اما عسکری محمدیان سالیان زیادی خاک کشتی را خورده و مدال‌دار جهان و المپیک است. هر فرد دیگری با این شرایط انتخاب می‌شد، برای کشتی استان خوب بود و همه باید کمک می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: صد در صد نگاه من به این انتخاب، نگاهی فرا خانوادگی است. پدرم وارد مسیر مدیریتی کشتی شده و خودم را  در کار‌های او دخالت نمی‌دهم. در حال حاضر تمرکزم روی کار خودم است و تمریناتم را پیگری می‌کنم تا تاریخ مسابقات مشخص شود.

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد افزود: اتحادیه جهانی تاریخی را اعلام کرده که قرار است در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی 2020 تصمیم گیری کنند.  باید دید پیک بیماری به چه شکل پیش می‌رود، اما من طبق برنامه تمرین می‌کنم.



انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ایران ، کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار