کد خبر: ۱۲۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بی شک حرکت، تلاش و تکاپوی دستگاه قضایی موجب ایجاد امیدواری در کل جامعه شده و اگر در جامعه‌ای عدالت خواهی و عدالت جویی تحقق پیدا کند موجب رشد و آبادانی آن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی شامگاه امروز در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه تشکیلات قضایی استان و بازنشستگان قضایی و اداری با تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، اظهار کرد: بی شک حرکت، تلاش و تکاپوی دستگاه قضایی موجب ایجاد امیدواری در کل جامعه می‌شود و اگر در جامعه‌ای عدالت خواهی و عدالت جویی تحقق پیدا کند موجب رشد و آبادانی آن می‌شود.

وی افزود: همکاری، هماهنگی، تعامل و هم افزایی مجموعه‌های تشکیلات قضایی استان در پیشبرد اهداف و امور لازم و ضروری بوده و مسلماً کارکرد اصلی تشکیلات قضایی در گرو  حرکت منسجم آنهاست که در این صورت شاهد تحقق اهداف و رسالت‌های دستگاه قضایی خواهیم بود.

رئیس شورای قضایی استان اردبیل در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه، مبنی بر حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین و حرکت براساس برنامه محور تصریح کرد: خروجی کار باید به‌صورت ملموس، عینی و منتج به کسب رضایتمندی عمومی شود، در این صورت امیدواری ایجاد شده تبدیل به سرمایه‌های اجتماعی نظام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به جدیت و قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با هرگونه مظاهر فساد گفت: دستگاه قضایی بدون توجه و در نظر گرفتن موقعیت، جایگاه و جناح بندی‌های سیاسی با مظاهر فساد و متخلفین به شدت برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با تاکید بر لزوم ارائه خدمات صادقانه به مردم گفت: بی‌شک خدمت صادقانه به مردم توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و موجب جلب اعتمادعمومی مردم به نظام می‌شود.

انتهای پیام/3463/117

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار