کد خبر: ۱۲۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در شهرک غرب خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در شهرک غرب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٩:٣٣ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک منزل ویلایی دو طبقه بود که در موتور خانه‌اش انفجار رخ داده بود. شدت انفجار شدید و به حدی بود که تمام شیشه‌های این ساختمان شکست. همچنین بخشی از دیوار موتورخانه که در طبقه زیرزمین واقع شده بود، بخشی از کف حیاط و دیوار انتهایی ساختمان که به پیاده رو مشرف بود تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان این که خوشبختانه حادثه منجر به شعله وری نشد، گفت: در لحظات اولیه فردی در ساختمان حضور نداشت و مورد مصدومیت نداشتیم اما با توجه به اینکه احتمال داشت که فردی از رهگذران زیر آوار به جا مانده از دیوار انتهایی گرفتار شده باشد آتش نشانان قطعات دیواری که فرو ریخته بود را جا به جا کردند. شاهدان حاضر در صحنه اظهار می‌کردند که در لحظات اولیه برخی به علت ریزش شیشه ها دچار مصدومیت جزیی شده بودند که آنها به مراکز درمانی رفته اند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار