کد خبر: ۱۲۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فتح‌الله شعبانی گفت: مشمولان دریافت هزار فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه‌کشی، اولویت‌بندی و راستی‌آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی مشخص شده اند و پرداخت تسهیلات به حساب این افراد از امروز دوشنبه ۹ تیر آغاز می شود و تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

شعبانی با بیان اینکه ثبت‌نام آنلاین این تسهیلات از طریق سایت صندوق بازنشستگی از ۳ تا ۲۰ خرداد انجام شد، گفت: این تسهیلات شامل فرزندانی می شد که تاریخ عقدنامه آنها از اول فروردین ۹۸ تا پایان ۳۱ اردیبهشت ۹۹ باشد.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای فصلی این تسهیلات، گفت: قرار شد پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در ۴ دوره و هر دوره برای هزار مورد اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: این تسهیلات ۲۰ میلیون تومان و با اقساط ۶۰ ماهه (۵ساله) است که به غیر از ثبت‌نام اینترنتی و تحویل مدارک به استان‌ها برای راستی‌آزمایی، هیچ گونه شرایط خاص و پیچیده ای برای دریافت مثل داشتن ضامن و اسناد بانکی و مالی ندارد و مبلغ وام پس از تایید نهایی به حساب شخص بازنشسته متقاضی و مشمول به تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده واریز می‌شود.

شعبانی گفت: در این دوره، برای دریافت وام ازدواج فرزندان ۲۹ هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که از این میان و در گام نخست با توجه به منابع در اختیار، هزار نفر مشمول و واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار