کد خبر: ۱۲۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیروز حناچی شهردار تهران به همراه کاظمی مدیرکل دفتر حوزه شهردار، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) به صورت سرزده از سالن‌های تطهیر، محل اقامه نماز، سالن‌های انتظار و واحدهای خدمات‌رسان به مراجعین داغدار بازدید کرد.

شهردار تهران پس از این بازدید در جمع پرسنل سالن‌های تطهیر کرونا گفت: شما پرسنل ساعی و تلاشگر بهشت زهرا(س) در بحران کرونا زحمات مضاعفی را متحمل شده و باعث آبرو و افتخار برای شهرداری تهران شدید.

شهردار تهران گفت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی شما خواسته شهروندان داغدار و همه دلسوزان در بهترین شرایط ممکن محقق شد و تطهیر متوفیان کرونایی که دغدغه همه ما بود با ایثار و از خودگذشتگی شما پرسنل خدوم بهشت زهرا(س) محقق شد و شما آبرو و افتخار شهرداری تهران شدید.

پیروز حناچی شهردار تهران خطاب به پرسنل سالن‌های تطهیر کرونا گفت: همواره در همه جلسات ستاد کرونا ذکر خیر زحمات و تلاش‌های شما بوده و هست و آرزو می‌کنیم از این روزهای سخت هر چه سریع‌تر عبور کنیم‌.

حناچی در ابتدا با حضور در حرم حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد و سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و مسجد ۷۲ تن و شهدای حادثه هفتم تیر شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر به مقام بلند شهیدان ادای احترام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار