کد خبر: ۱۲۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل مفردبوشهری دوشنبه نهم تیر افزود: تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز استان قزوین تا پایان سال ۹۱ بالغ‌بر ۲۲۷ روستا بود که هم‌اکنون به ۵۱۵ روستا افزایش‌یافته است.

وی درصد خانوارهای روستایی تحت پوشش از نعمت گاز طبیعی در سطح استان قزوین تا پایان سال ۹۱ را ۶۴ درصد اعلام کرد و یادآور شد: این میزان تا پایان سال ۹۸ با افزایش ۲۸ درصدی مشترکان گاز روستایی به ۸۵ درصد رسیده است.  

او  اظهار کرد: تا پایان سال ۹۱ عملیات گازرسانی به ۲۲ شهر به انجام رسیده بود در حالی که هم‌اکنون تمامی ۲۵ شهر استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته بوشهری، درصد خانوارهای تحت پوشش گاز شهری از ۹۸ درصد در سال ۹۱ به ۱۰۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی افزود:با توجه به تعداد نصب انشعابات گاز شهری و روستایی استان قزوین تا پایان سال ۹۱ انشعابات نصب‌شده شهری و روستایی استان بالغ‌بر ۱۵۶ هزار و ۲۲۲ مورد بود که این تعداد با افزایش ۵۰ هزار و ۷۵۲ مورد به ۲۰۶ هزار و ۹۷۴ انشعاب رسیده است.  

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: تعداد مشترکان گاز استان نیز از ۲۹۵ هزار و ۲۷ مشترک در پایان سال ۹۱ به ۴۳۱ هزار و ۲۹۷ مشترک در حال حاضر افزایش‌یافته است.

بوشهری، طول شبکه تغذیه و توزیع گاز استان را چهار هزار ۵۷۸ کیلومتر تا پایان سال ۹۱ اعلام کرد و افزود: از سال ۹۲ تاکنون نیز با افزایش ۲ هزار و ۶۳۳ کیلومتر، طول این خطوط در حال حاضر به هفت هزارو ۲۱۱ کیلومتر افزایش‌یافته و همچنان نیز ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار