کد خبر: ۱۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
روزنامه الوطن قطر نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان را در دسامبر (آذر) انجام خواهد داد. بر خلاف دوره کنونی که ۳۲ تیم در مرحله گروهی این رقابت‌ها حضور دارند ۴۰ تیم در ۱۰ گروه بازی خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با حضور ۴۰ تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان را در دسامبر (آذر) انجام خواهد داد. بر خلاف دوره کنونی که ۳۲ تیم در مرحله گروهی این رقابت‌ها حضور دارند ۴۰ تیم در ۱۰ گروه بازی خواهند کرد.

آغاز مسابقات مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) است. در روز‌های ۱۹ و ۲۶ همین ماه (۲۹ دی و ۶ بهمن) دیدار‌های مراحل دوم و سوم برگزار خواهند شد. دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در فوریه (بهمن) آغاز می‌شوند. تیم‌های گروه‌های غرب آسیا در روز‌های ۸ و ۹ فوریه (۱۹ و ۲۰ بهمن) و در شرق آسیا در روز‌های ۹ و ۱۰ فوریه (۲۰ و ۲۱ بهمن) دیدار‌های هفته نخست را برگزار می‌کنند. دیدار‌های هفته دوم در منطقه غرب آسیا روز‌های ۱۵ و ۱۶ فوریه (۲۶ و ۲۷ بهمن) و روز‌های ۱۶ و ۱۷ فوریه (۲۷ و ۲۸ بهمن) در منطقه غرب برگزار خواهند شد. دیدار‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا روز‌های یکم و دوم مارس ۲۰۲۱ (۱۱ و ۱۲ اسفند) و در منطقه شرق این قاره روز‌های دوم و سوم مارس (۱۲ و ۱۳ اسفند) برگزار می‌شوند. تاریخ برگزاری دیدار‌های هفته چهارم این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا روز‌های ۱۵ و ۱۶ مارس (۲۵ و ۲۶ اسفند) و در منطقه شرق روز‌های ۱۶ و ۱۷ مارس (۲۶ و ۲۷ اسفند) هستند. دیدار‌های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب روز‌های ۱۲ و ۱۳ آوریل (۲۴ و ۲۵ فرودین ۱۴۰۰) و در منطقه شرق روز‌های ۱۳ و ۱۴ آوریل (۲۵ و ۲۶ فرودین ۱۴۰۰) برگزار خواهند شد. در روز‌های ۲۶ و ۲۷ آوریل (۷ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) دیدار‌های هفته ششم این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا و روز‌های ۲۷ و ۲۸ آوریل (۸ و ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) در منطقه شرق برگزار می‌شوند.

دیدار‌های دور رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ روز‌های ۱۶ و ۱۷ می (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) و دور برگشت روز‌های ۲۴ و ۲۵ می (۴ و ۵ خرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهند شد.

همچنین تیم‌های انصراف‌دهنده از فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا باید منتظر عواقب سنگینی از جمله جریمه ۲ میلیون دلاری و محرومیت ۲ ساله از شرکت در این رقابت‌ها باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار