کد خبر: ۱۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
ماهنامه تجارت طلایی پنجمین کنگره سالانه مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویدادهای نوین صنعت خرده‌فروشی با رویکرد آموزشی و کاربردی را برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، ماهنامه تجارت طلایی پنجمین کنگره سالانه مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویدادهای نوین صنعت خرده‌فروشی را نهم مردادماه امسال برگزار می‌کند.
با توجه به تاثیر عمیق و مخرب بیماری کرونا بر اقتصاد جهان و ایران، پنجمین کنگره سالانه مراکز خرید، ابعاد و میزان اثرگذاری این بحران بر صنعت خرده‌فروشی کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. تمرکز و محوریت اصلی برگزاری این رویداد، ارائه راهکارهای تخصصی و کارشناسانه برون‌رفت از این بحران جهانی همراه با تمرکز بر ادامه فعالیت‌های برندها، مراکز خرید و فعالان اقتصادی در دوران پساکرونا (تا پایان سال جاری) توسط مدیران و فعالان موفق و سرشناس در این حوزه خواهد بود.
از مدعوین این مراسم می‌توان به جمعی از مدیران و مالکان سرشناس صنعت خرده‌فروشی و مراکز خرید، شخصیت‌های اثرگذار در این صنعت و کارشناسان اقتصادی و تجاری داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.
همچنین مانند سال‌های گذشته با توجه به نقش اثرگذار بانوان در این صنعت، از 10 بانوی کارآفرین در صنعت خرده‌فروشی و مراکز خرید تقدیر خواهد شد. برگزاری پنل‌های تخصصی با محوریت اشتراک تجربیات مدیران عامل موفق در حوزه صنعت و تجارت نیز از بخش‌های ویژه این کنگره است.
گفتنی است این کنگره همچون سال گذشته به میزبانی بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از نحوه شرکت در این کنگره به سایت اینترنتی www.tejaratetalaeenews.ir مراجعه یا با دفتر ماهنامه تجارت طلایی تماس بگیرند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: