کد خبر: ۱۲۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
کشتی آرای در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:
نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر گفت: حباب سکه به دلیل افزایش قیت ارز تغییر داشته و به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

///محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: قیمت طلا و سکه امروز با دیروز تفاوت چندانی نداشته و شاهد افزایش یا کاهش آنچنانی در بازار نیستیم. همان رشدی که دیروز در بازار شاهد بودیم امروز نیز مانده است.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: امروز قیمت اونس جهانی ۱۰ دلار کاهش یافته و نرخ ارز افزایش یافته که این تغییرات کاهشی و افزایشی قیمت اونس جهانی و ارز باعث به تعادل رسیدن قیمت طلا و سکه در بازار شده است. حباب سکه به دلیل افزایش قیت ارز تغییر داشته و به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۶۷ دلار بود. سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.


بیشتر بخوانید


کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۳ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۵۷ هزار تومان معامله شد. این روز‌ها همچنان شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه هستیم، اما مشخص نیست که در پایان هفته وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر در خصوص راه اندازی اپلیکیشن موبایلی برای معاملات طلا، بیان کرد: تا پایان سال بنا داریم نرم افزار موبایلی راه اندازی کنیم تا بتوان در آن معاملات را انجام داد و معاملات شفاف انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار