کد خبر: ۱۲۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح خبر داد؛
امیر نوروزی دستورالعمل حذف فرآیند تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی نیرو‌های مسلح را به واحد‌های اجرایی این سازمان ابلاغ کرد.

حذف تاریخ اعتبار از دفترچه بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «امیر نوروزی» مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حذف فرآیند تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی نیروهای مسلح انجام و در آینده، نیازی به مراجعه بیمه‌شدگان و افراد تحت تکفل آن‌ها به شعب و دفاتر خدمات الکترونیک سازمان جهت تمدید اعتبار نیست.

نوروزی با بیان اینکه این طرح مشمول کارکنان وظیفه و عائله تحت پوشش آن‌ها نمی‌شود، تأکید کرد: در فاز اول این طرح از اول تیر 1399 حذف تاریخ اعتبار دفترچه، فقط برای سرپرستان بازنشسته و شاغل (به استثنای کارکنان پیمانی) و همسرانشان عملیاتی شده و بر روی سربرگ و اوراق دفترچه بیمه‌شدگان فوق متن «اعتبار تا آخرین برگ دفترچه» جایگزین تاریخ اعتبار دفترچه شده است و در فاز دوم پس از بررسی‌های لازم در صورت امکان برای سایر گروه‌ها و نسبت‌های بیمه ای سازمان، عملیاتی م‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح (ساخد)، ارتقای منزلت و رضایتمندی جامعه هدف، کاهش مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب و دفاتر سازمان در سراسر کشور، پیشگیری از انتقال و ابتلا به ویروس کرونا و نیز صرفه جویی در مصرف کاغذ و ملزومات چاپ دفترچه را از دلایل اصلی این اقدام برشمرد و افزود: امیدواریم در راستای ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی سازمان، بتوانیم گام های بلندی برداشته و خدمتگزاران خوبی برای جامعه بزرگ و معزز نیروهای مسلح باشیم. به‌منظور جلوگیری از ایجاد خلل در ارائه خدمات به سرپرستان و همسرانشان (گروه قطعی) به تمامی مراکز طرف قرارداد جهت پذیرش و انجام خدمات از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شده است.

انتهای پیام/ 241

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار