کد خبر: ۱۲۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
گروه استان ها- تهران بزرگ- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 73کیلو حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار داشت : در رصد های اطلاعاتی مشخص شد یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد با مراجعه به استان های جنوبی کشور مقادیر زیادی انواع موادمخدر تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به شهر تهران منتقل کند که بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ تصریح کرد: با تایید صحت خبر و شناسایی محورهای عبوری متهم، به دست آمد که وی با استفاده از محور مواصلاتی جنوب تهران قصد ورود به شهر تهران دارد که تیمی از ماموران پایگاه نهم با هماهنگی های قضائی به این محور اعزام و پس از مدتی مراقبت های ویژه در نهایت خودرو وی را در جاده "حسن آباد" شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات موفق خودرو متهم را متوقف کردند، ابراز داشت: در بازرسی از داخل خودرو 73 کیلو حشیش،340 گرم هروئین، یک کیلو و 560 گرم شیشه و 2قبضه سلاح گرم کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات و باز جویی های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار