کد خبر: ۱۲۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
مستند «رویای آمریکایی» به تهیه کنندگی بهروز ناصری در دفتر نمایندگی سازمان صداوسیما در بوسنی و هرزگوین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سالهاست  جامعه آمریکایی در قالب  شخصیتهای مشهور و به انحای گوناگون به تولید رویای آمریکایی می پردازد که  این امر در سربزنگاه هایی با چالش جدی مواجه شده بود اما پس از قتل بی رحمانه  جورج فلوید به دست پلیس نژاد پرست آمریکا و خیزش مردمی این کشور اعم از سیاه و سفید و اعتراضهای بی شمار و تمام نشدنی,  پس از 30 سال پای ارتش امریکا را به خیابانهای این کشور باز کرد  و به ناگهان همه دنیا دریافتند که رویای آمریکایی خود نیز یک رویای دست نیافتنی بیش نیست.

 

مستند «رویای آمریکایی» سعی دارد با بررسی وضعیت فعلی کشور آمریکا و در خلال صحبتهای شخصیتهای سیاسی از کشورهای  انگیس روسیه مالزی ترکیه و بوسنی و هرزگوین به ماهیت اصلی و چهره بدون روتوش آمریکا برسد.

مستند «رویای آمریکایی» به تهیه کنندگی بهروز ناصری در دفتر نمایندگی سازمان صداوسیما در بوسنی و هرزگوین و با همکاری دفاتر نمایندگی سازمان در کشور های انگلیس، روسیه، مالزی، ترکیه و با پشتیبانی اداره کل امور بین الملل سازمان صداوسیما تهیه شده است. این برنامه پیش از این ”نفس خون“ نام داشت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار