کد خبر: ۱۲۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
مدیر آموزش دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از زمان زمان ثبت‌نام و نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان این دانشگاه خبر داد.

سعید شریفی مدیر آموزش دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره برگزاری ترم تابستانی این دانشگاه‌، گفت: ترم تابستانی در این دانشگاه برگزار می شود. 

* دروس  ارائه شده ترم تابستان 

وی افزود: در ترم تابستان بجز درس تربیت بدنی که عملی است دروس عمومی شامل تاریخ تحلیلی اسلام، تفسیر موضوعی قرآن کریم، انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن، دانش خانواده و جمعیت، ادبیات فارسی، زبان عمومی، اندیشه اسلامی ۱ و ۲، تربیت بدنی (فقط شطرنج)، مبانی رایانه و مهارت‌های زندگی به دانشجویان ارائه می‌شود. 

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره اضافه کرد: دانشجویان در ترم تابستان می‌توانند ۶ واحد اخذ نمایند؛ البته در صورتی که دانشجویان ترم آخر باشند و صرفا ۸ واحد باقی مانده داشته باشند امکان ارائه این ۸ واحد درسی برایشان فراهم شده است. 

* زمان ثبت‌نام و شروع کلاس‌ها

وی گفت: زمان نام‌نویسی کلاس‌ها از ۳۰ تا ۳۱ تیرماه است و شروع کلاس‌ها نیز  از ۵ مرداد تا ۱۶ شهریورماه که در طول ۶ هفته برگزار می‌شود؛ همچنین امتحانات نیز از ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. 

شریفی در پایان گفت: ثبت‌نام تمام دانشجویان سوره و میهمان به صورت اینترنتی است و ارائه معرفی نامه اخذ واحد جهت دانشجویان میهمان از محل تحصیل (مبدا) الزامی است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار