کد خبر: ۱۲۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
ترمووود یک علامت تجاری ثبت شده است و فقط شرکت‌های عضو انجمن بین المللی ترموود می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قبل از اینکه درباره چگونگی تولید ترموود تا به زمان حال توضیح دهیم باید به زمان‌های دور اشاره کرد که حتی وایکینگ‌های باستان می‌دانستند هنگام ساختن نرده‌های دفاعی برای استحکامات، قطب‌های ساخته شده از چوب با سطح سوخته از قطب‌هایی که به هیچ وجه با آنها برخورد نشده، دوام بیشتری دارند.

مطالعات در مورد مزایای احتمالی اصلاح حرارتی چوب از اوایل دهه ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ در اروپا و ایالات متحده آغاز شد، اما روند تولید هرگز به مقیاس صنعتی نرسید. چند دهه بعد، VTT (موسسه تحقیقات فنی فنلاند) به این ایده علاقه‌مند شد و در نتیجه فرآیند ترموود اختراع و این نام تجاری در پایان دهه ۱۹۹۰ در فنلاند راه اندازی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترموود فنلاندی گرید A و ایرانی گرید A و قیمت روز محصولات چوب ترمو با ما تماس بگیرید.

روند تولید ترموود

فرآیند اصلاح حرارتی ترموود فقط از گرما (بین ۱۹۰-۲۱۲ درجه سانتیگراد) و بخار استفاده می‌کند و محصولات نهایی کاملاً طبیعی و عاری از مواد افزودنی شیمیایی هستند.

فرآیند به خصوصیات طبیعی چوب احترام می‌گذارد. فرآیند تولید انحصاری مبتنی بر اصلاح حرارتی تدریجی چوب است که در آن خصوصیات شیمیایی و فیزیکی چوب ترموود دستخوش تغییر دائمی می‌شود. Thermowood یک علامت تجاری ثبت شده است و فقط شرکت‌های عضو انجمن بین المللی ترموود می‌توانند از آن استفاده کنند. کیفیت تولید ترموود توسط یک حزب مستقل و خارجی کنترل می‌شود.

چوب میل به رشد و بالندگی را در زندگی و احساس روزمره انسان جاری می‌کند که با کاربرد مناسب آن در محیط زندگی می‌توان فضایی آرام و دلپذیر به ارمغان آورد. حس آرامش و زیبایی که از چوب طبیعی به ما منتقل می‌شود با هیچیک از مصالح کاربردی دیگر قابل قیاس نیست و امروزه مصالح نوینی چون ترموود باعث شده تا معماری سازه‌ها رنگی دوباره به خودت بگیرد و به جسم سرد و بی‌روح ساختمان‌ها گرما ببخشد. در این بخش به طور کامل با فرایند ترموود به عنوان نوین ترین مصالح ساختمانی آشنا خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترموود فنلاندی گرید A و ایرانی گرید A و قیمت روز محصولات چوب اش با ما تماس بگیرید.

فواید فرایند ترمووود

به لطف این فرایند حرارتی، بیشتر جنبه‌های چوب به پایین ترین میزان خود رسیده یا از بین می‌رود. به دلیل استفاده از حرارت بالا برای چوب، موادی که چرخه عمر چوب را کوتاه می‌کنند (گلوکز، اسید سیتریک، رزین) و در داخل چوب وجود دارند، حل شده و بقیه متبلور می‌شوند. این فرایند مزایای ترمو را افزایش می‌دهد.برای نمونه یکی از مزایای چوب ترمو این است که خواص و خصوصیات چوب به طرز چشم گیری تقویت شده، دوام و ماندگاری چوب را بهبود می‌بخشد و یک رنگ عالی به چوب ترمو می‌دهد.دیگر مزیت ترمووود کاهش رطوبت و رطوبت نسبی است که چوب ترمووود را در برابر عوامل محیطی مقاوم می‌کند. کیفیت چوب از زمانی که از جنگل خارج می‌شود کنترل و بررسی می‌شود، چرا که مناسب بودن گره ها، ساختار فیبر، سن و قدمت درخت، رطوبت چوب به طور مستقیم با کیفیت ارتباط دارد.

همچنین انواع مختلفی از ترمووود وجود دارد که هر یک کاربردهای خاص خود را دارند و بسته به جنسی که دارند و سختی و نرمی چوب برای فضای بیرونی یا داخلی به کار می‌روند. قیمت هریک از این ترمووودها نیز متفاوت است و به دلیل مزایای چوب ترمووود مانند عدم وجود مواد شیمیایی و از نظر کارایی در فضای بیرونی و خارجی از دیگر چوب‌ها باکیفیت‌تر و بهتر است.

رنگ ترمووود

رنگ ترمووود یکی دیگر از محصولات ترمووود است که موجب افزایش زیبایی و مقاومت چوب‌های ترمووود می‌شود.

رنگ ترمووود با ایجاد یک لایه مقاوم روی چوب‌های ترمووود، موجب افزایش طول عمر و نگهداری چوب‌ها می‌شود.

رنگ ترمووود دارای انواع مختلفی است و هر کدام دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مختص به خود می‌باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

رنگ ترمووود دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها است که هر کدام مورد علاقه برخی مشتریان می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ ترمووود و انواع آن و همچنین قیمت روز آنها می‌توانید وارد سایت شوید.

رنگ ترمووود تیکوریلا: رنگ ترمووود تیکوریلا یکی دیگر از رنگ‌های معروف ترمووود است که اصل فنلاند بوده و دارای بیش از ۶۰۰ نوع تنوع رنگ می‌باشد. این نوع رنگ دارای گارانتی است که می‌توانید در صورت خسارات احتمالی که جزوی از گارانتی آن است، اسفاده کنید.

در این مورد نیز قصد داریم مقاله‌ای در سایت منتشر کنیم که اطلاعات شما را افزایش دهد.

رنگ ترمووود فنلاندی: رنگ‌های ترمووود فنلاندی که تیکوریلا یکی از انواع آنهاست و رنگ‌های ترمووود دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

رنگ‌های ترمووود فنلاند به طور کلی به دو دسته پایه آب و پایه روغن تقسیم می‌شوند که رنگ‌های پایه آب به دلیل کیفیت و ماندگاری بهتری که دارند از پایه روغن گران‌تر هستند.

رنگ‌های پایه آب دارای ۷ سال گارانتی است که این مورد به خریدتان کمک خوبی می‌کند.

رنگ ترمووود روسی: رنگ‌های روسی نیز دارای کیفییت خوبی می‌باشند و زیبایی خوبی به چوب‌ها می‌دهد.

رنگ ترمووود آلمانی: رنگ‌های آلمانی نیز یکی از بهترین رنگ‌های چوب ترمووود است که میتوانید از آنها در زمینههای مختلف چوب ترمووود استفاده کنید.

سخن آخر

موگو وود با استفاده از روش‌های خاص و بسیار کاربردی در زمینه فروش و اجرای چوب‌های ترمووود، خریدی باکیفیت و پروژه‌ای حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. خدمات موگو وود در هر زمینه از چوب‌های ترموود، رنگ ترمووود، ترمووود و … دارای تجربه، سابقه درخشان، نیروی کار مجرب می‌باشد.

موگو وود برای اراده خدمات برتر و بهتر به مشتریان آماده است تا به سوالات شما حتی در روزهای تعطیل باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار