کد خبر: ۱۲۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: میزان بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بابت وجه گندم، ۹۸ درصد کل مطالبات کشاورزان پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۱۸۷۰۰ میلیارد ریال  بهای گندم به کشاورزان گلستانی  

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان، حمیدرضا صیادی اظهار کرد: بیش از ۷۵۸ هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی براساس دستورالعمل‌های ابلاغی از کشاورزان زحمتکش گلستانی تاکنون خریداری شده است .

وی تصریح کرد: میزان بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال معادل بیش از یک‌هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان بابت وجه گندم، ۹۸ درصد کل مطالبات کشاورزان پرداخت شد و اسناد خریدی که تا مورخ هشتم تیرماه 1399 به بانک عامل ارسال و تسویه شد و دولت در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان در تلاش است .
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار محموله خرید از مزارع استان برداشت و به مراکز خرید تضمینی تحویل شده است.

صیادی خاطرنشان کرد: قیمت پایه خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری 25 هزار ریال برای هر کیلوگرم اعلام شده است و این قیمت براساس پایه خرید با چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیرمفید است.

انتهای پیام/2307/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار