کد خبر: ۱۲۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
هیئت زینبیون (فعالان رسانه‌ای همدان) به همراه خادمان دفتر آستان قدس رضوی در ۶ رسانه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هیئت زینبیون (فعالان رسانه‌ای همدان) در دهه کرامت به همراه خادمان دفتر آستان قدس رضوی در ۶ رسانه حضور یافتند.

 سه روزنامه محلی سپهر غرب، همدان پیام، هگمتانه، خبرگزاری‌های ایسنا و برنا و پایگاه خبری همدان آنلاین میزبان پرچم متبرک رضوی بودند.

پرچم و هدایای تبرکی در دست خادمین رنگ و و بویی ویژه به این برنامه داده بود به گونه‌ای که بر چشمان همه دلتنگان و عاشقان حرم علی ابن موس‌الرضا علیه‌السلام  اشک دلتنگی را جاری کرد.

با این اتفاق یک روز رضوی برای اهالی رسانه رقم خورد چه برای اعضای هیئت زینبیون و چه حاضرین دفاتر رسانه‌ها؛ چشم‌ها که به خادمین با آن لباس خادمی‌شان و پرچم حرم علی بن موسی الرضا(ع) در دستشان که می‌افتاد دل‌ها روانه حرم می‌شد حرمی که چند ماهی بر روی زائران بسته بود و همه را به شدت دلتنگ کرده بود.

بعد از ماه‌ها عقده دلتنگی‌ها باز شد و آقای مهربان به‌گونه‌ای دیگر ما را زائر خود کرد؛ الحمدلله...

پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) با نوای حاج رضا انصاریان از سوی خادمین و عرض ادب و ارادت به سوی حرم باصفای آقا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دفاتر رسانه‌ها بود.

 خادمین در تک تک دفاتر عاشقانه و مخلصانه به بیان کرامات امام مهربانی‌ها پرداختند و در بیان خاطرات خادمین از این کرامات اشک بر دیدگان جاری می‌شد و دل‌ها در این لحظه منقلب.

حسین صادقیان، مدیر تحریریه روزنامه سپهر غرب در این آیین اظهار کرد: ما هر چه داریم از اهل بیت(ع) است، حضور پرچم رضوی توفیقی بود که از طرف خداوند متعال شامل حال اهالی رسانه شد و دعا می‌کنیم در آخرت در مقابل حجت او روسفید باشیم.

غلام‌رضا فریدونی، سرپرست روزنامه کیهان در همدان و عضو شورای مرکزی هیئت زینبیون نیز ضمن تبریک میلاد سراسر نور امام رضا(ع) ابراز کرد: شرایط کرونا اینگونه رقم زد که به جای برگزاری جشن اینگونه به محضر امام رضا(ع) عرض ادب کنیم.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی با دفتر آستان قدس موفق شدیم با کمک خادمین و حضور پرچم حرم و هدایای تبرکی اینگونه در دفاتر حاضر شویم و دل‌های خودمان را از این طریق به امام رضا(ع) متصل کنیم.

نصرت‌الله طاقتی‌احسن، مدیر مسئول روزنامه همدان‌پیام نیز در این آیین عنوان کرد: افتخار ما ایرانی‌ها و همدانی‌ها این است که خود را دوستدار و خادم همیشگی اهل بیت(ع) می‌دانیم و دعا می‌کنم که با سلامتی همه هم‌استانی‌ها این بحران را پشت سر بگذاریم. 

فاطمه عزیزی هرمز، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز بیان کرد: این روزها به شدت دلتنگ حرم هستیم و واقعا اهتزاز پرچم در آغاز روز باعث شد روز خوبی را آغاز کنیم.

وی ادامه می‌دهد: از وقتی شنیدیم که قرار است این اتفاق در دفتر خبرگزاری ایسنا رخ دهد قرار از دل‌هایمان رفته و بسیار از این اتفاق خوشحال هستیم.

حمدالله چاروسایی، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و رئیس خبرگزاری برنا در همدان نیز با بیان اینکه امروز رسالت اصلی ما به عنوان اصحاب رسانه تبیین ارزش های دینی و سیره اهل بیت(ع) است، می‌گوید: قرار گرفتن زیر سایه خورشید برای ما و مردم استان همدان افتخار است.

وی تصریح می‌کند: خبرگزاری برنا همواره در تلاش است تا سیره امامان گرانقدر، معصومین(ع) و همچنین سیره و راه روش شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از مکتب ناب اسلام محمدی است را برای جوانان تبیین کند.

انتهای پیام/ 3140/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار