کد خبر: ۱۲۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا بختیاری در آئین افتتاح مدرسه بازسازی شده روستای قشلاق دوم از توابع بخش مرکزی گفت: قرچک به دلیل نزدیکی به پایتخت و برخورداری از فرصت‌های شغلی ایجاد شده در شهرک صنعتی این شهرستان، همواره با مهاجرت تعداد زیادی از هموطنان از اقصی‌نقاط ایران مواجه است که این امر، باعث رشد همه ساله تعداد دانش‌آموز در این منطقه می‌شود.

وی اظهار کرد: هر چند که با تلاش نیک اندیشان و دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر، شاهد احداث و بهره‌برداری از چندین باب مدرسه بودیم ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب تراکم دانش‌آموزی، این شهرستان ساخت مدرسه بیشتری نیاز دارد که این مهم طی سال‌های اخیر با جذب اعتبارات و استفاده از ظرفیت خیرین محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: به منظور برخورداری از فضای آموزشی مناسب در سال تحصیلی پیش رو، ۳ باب مدرسه نوساز و ۱۰ باب مدرسه تعمیر و تجهیز شده در اختیار آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

بختیاری گفت: مدرسه روستایی قشلاق دوم قرچک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش خانم رفائیان تعمیر و تجهیز و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

شهرستان قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران واقع شده است.

بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در قرچک مشغول به تحصیل هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار