کد خبر: ۱۲۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
استاندار فارس:
شیراز - استاندار فارس گفت: در اجرای پروژه های آب و فاضلاب سرمایه‌گذار بهش خصوصی جذب شده و است و این همکاری ها به زودی گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت‌الله رحیمی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح تصفیه خانه شماره ٢ شیراز که با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز مشکلات آب شیراز تا حدودی مرتفع می گیرد.

استاندار فارس افزود: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده است و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه اجرای این پروژه شده است که در این راستا از بخش خصوصی نیز استفاده کردیم.

وی خاطرنشان با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی به پروژه ها عنوان کرد: در ادامه روند به صورت مشارکتی از بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد و با واگذاری پساب به بخش خصوصی این همکاری انجام می شود.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: علی‌رغم تنگناهای مختلف از جمله تحریم و کرونا اما وعده‌های دولت تدبیر و امید یکی پس از دیگر تحقق می‌یابد.  اوبا بیان اینکه امروز تعدادی از این پروژه‌ها در آستانه بهره برداری قرار گرفته، افزود: وزارت نیرو اقدامات خوبی در زمینه برق و آب در فارس انجام داده است.

استاندار فارس ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی این استان مسئله آب بوده و هست اما پس از انقلاب اقدامات ارزشمندی در زمینه آبخیزداری، ایجاد سد، شبکه‌های توزیع تصفیه خانه و...انجام شده که هدف گذاری در این مسیر در طول حیات دولت تدبیر و امید شاخص تر از گذشته ادامه یافته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار