کد خبر: ۱۲۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
پدال نیوز: صبح امروز محصول جدید شرکت پارس خودرو با نام خودرو کوییک آر پلاس با حضور اصحاب رسانه و مدیران مهندسی و‌کیفی شرکت به صورت رسمی معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز؛ صبح امروز محصول جدید شرکت پارس خودرو با نام خودرو کوییک آر پلاس با حضور اصحاب رسانه و مدیران مهندسی و‌کیفی شرکت به صورت رسمی معرفی شد.



مهندس بهنام خلج؛ معاون کیفیت شرکت پارس خودرو در همین رابطه گفت: پس از معرفی خودرو کوییک آر، درخواست هایی را از سویمشتریان دریافت کردیم که شامل اضافه کردن آپشن هتی جدید بود.

وی ادامه داد: میزان آپشن ها از سطح استاندارد فراتر رفت و به همین دلیل بر آن شدیم که خودرو کوییک آر پلاس را معرفی کنیم. مواردی نظیر مولتی مدیا، کف پوش و یا دودی کردن شیشه از جمله آپشن هایی بود که ترجیح دادیم به دلیل ایمنی بیشتر در خط تولید بهاین محصول اضافه کنیم.


مهندس خلج افزود: تا این لحظه آنچه که به عنوان کوییک آر در پارس خودرو تولید شده، بر اساس فیدبک هایی که از مشتریان، ارزشیابیهای شرکت پارس خودرو و سایر نهادها دریافت کرده ایم نشان می دهد که این خودرو از لحاظ کیفی در جایگاه خوبی قرار دارد.

در ادامه مهندس شهریار طهماسبی گفت : اضافه شدن تجهیزات و امکانات جدید به خودرو به افزایش رضایت مشتری و پوشش بیشتربازار کمک می کند.

وی ادامه داد : پروژه کوییک آر پلاس در آبان ماه سال گذشته کلید خورد و پس از طراحی این محصول در آذر ماه، اقدام به تکمیلقطعات کردیم و در نهایت در بهمن ماه سال ۹۸ نمونه اولیه این خودرو تولید شد.

معاونت مهندسی شرکت پارس خودرو ادامه داد : پس از اتمام مراحل استاندارد سازی و تامین قطعات لازم، تولید انبوه این محصول ازاردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

وی گفت : در حال حاضر ظرفیت تولید خودرو کوییک آر پلاس روزانه ۲۰  دستگاه است. برنامه ریزی های لازم برای تولید ۴۰ دستگاه درروز انجام شده و از ماه آینده به این ظرفیت تولید خواهیم رسید.

مهندس طهماسبی گفت: با توجه به شرایط بازار امکان تعییر در ظرفیت تولید، روزانه تا ۱۰۰ دستگاه  وجود دارد.

مهندس طهماسبی در پاسخ به این پرسش خبرنگار میهن صنعت در خصوص نصب آپشن های کوییک آر پلاس بر روی خودروهای کوییکآر گفت: مشتریانی که خودروهای کوییک آر را خریداری کرده اند می توانند با حضور در نمایندگی های سایپایدک بخشی از آپشن هایکوییک آر را که امکان نصب آن وجود دارد، نصب کنند. این آپشن ها نظیر دودی کردن شیشه، کف پوش، مالتی مدیا و بخش دیگری ازخدمات خواهد بود که پس از نصب در نمایندگی های سایپا بدک، مسئولیت فنی آن نیز با شرکت سایپا یدک خواهد بود و مشکلی از اینبابت وجود نخواهد داشت.

آپشن های خودرو کوییک آر پلاس شامل کیسه هوا جلوی راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب، هشداردهنده بسته نبودن کمربند ایمنی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، باز کردن درب صندوق عقب با ریموت کنترل، باز شدن اتوماتیک درب هاهنگام تصادف، رینگ آلمینیومی دو‌ رنگ، فرمان D TYPE چرمی مجهز به کلیدهای کنترل سیستم صوتی، مالتی مدیا مجهز به دوربین دیدعقب، صندلی های چرمی(با دوخت قرمز برای خودروهای با سقف قرمز)، سیستم ترمز ABS+EBD+BAS و استاندارد آلایندگی یورو ۵می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار