کد خبر: ۱۲۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
مدیراجرایی باشگاه اینتر تأکید کرد که این باشگاه برای خرید ستاره تیم فوتبال برشا هنوز اقدامی انجام نداده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود انتشار اخبار فراوانی درباره تمایل و اقدام باشگاه اینتر نسبت به خرید ساندرو تونالی هافبک تیم فوتبال برشا، جوزپه ماروتا، مدیراجرایی نراتزوری تأکید کرد که هنوز هیچ مذاکره‌ای برای خرید این بازیکن ایتالیایی انجام نداده است.

ماروتا درباره ملی‌پوش 20 ساله برشا به جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: یک بازیکن جوان هست که اینتر می‌خواهد برای سال آینده به خدمت بگیرد اما فقط من نیستم که او را دوست دارم بلکه بسیاری از کارشناسان فوتبال ایتالیا نیز او را تأیید می‌کنند. با اینکه رابطه من با ماسیمو سلینو (مالک برشا) خوب است اما ما هنوز برای خرید این بازیکن با برشا مذاکره‌ای نداشته‌ایم.

مدیراجرایی باشگاه اینتر همچنین تأیید کرد که اینتر برای تمدید قراردادهای قرضی ویکتور موزس و الکسی سانچس تا پایان فصل جاری با آنها به توافق رسیده است.

وی افزود: ما با آنها توافق کرده‌ایم و قرار بر این شد که آنها حداقل تا بازی‌مان مقابل ختافه در لیگ اروپا در کنار ما بمانند. قابل تصور نیست که ما در تورنمنتی مانند لیگ اروپا حضور داشته باشیم و بازیکنانی که در ابتدای فصل ما را در آن تورنمنت همراهی کرده بودند در ادامه این رقابت‌ها کنار ما نباشند.

انتهای پیام/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار