کد خبر: ۱۲۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم انگیزهٔ کافی جهت مقابله با فساد را دارد و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

لطف‌الله سیاهکلی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با عزم مجلس یازدهم در راستای مقابله با فساد گفت: خوش‌بختانه انگیزهٔ کافی جهت حمایت از اقدامات آیت‌الله رئیسی در راستای مقابله با فسادگران و ریشه‌کنی این امر زشت و ناپسند در نظام اسلامی در مجلس یازدهم وجود دارد.

وی افزود: ما از اقدامات و فعالیت‌هایی که اخیراً در قوهٔ قضاییه صورت گرفته است، حمایت می‌کنیم و اگر نیاز به اصلاح قانون و یا ایجاد مبحث ویژه‌ای باشد، ارائه می‌دهیم؛ هر چند که الحمدلله این امور قوانین جامع و کاملی دارد.

سیاهکلی ادامه داد: بنده اعتقاد دارم دوام ملک به عدالت است، به این معنا که اگر کسی بیاید از بیت‌المال یا مسؤولیت خود سوءاستفاده کرده و اموالش را زیاد کند و از آن‌طرف هم افرادی در جامعه وجود داشته باشند که به نان شب خود محتاج باشند، این مسئله ما را از عدالت دور کرده و اساس ملک و ملت را به هم می‌ریزد.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بنده به‌عنوان نماینده و وکیل مردم در مجلس به‌طور صددرصد عزم و ارادهٔ جدی جهت برخورد و مقابله با مفسدین را دارم و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار