کد خبر: ۱۲۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مطرح کرد؛
علیخانی گفت: قرار بود پس از انجام مطالعات اگر دو طرفه شدن زیر گذر استاد معین امکان پذیر است این اقدام ‌انجام شود

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خبر دو طرفه شدن زیر گذر استاد معین، اظهار کرد: بعد از افتتاح زیر گذر استاد معین به شکل یک طرفه و اعتراض ساکنان منطقه قرار شد مطالعاتی برای بررسی طرح دو طرفه شدن این معبر انجام‌ شود.

 رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قرار بود پس از انجام مطالعات اگر دو طرفه شدن زیر گذر استاد معین امکان پذیر است این اقدام ‌انجام شود، افزود: در ابتدا و زمان افتتاح زیر گذر استاد معین اعلام شد که دو طرفه شدن این معبر به دلیل ایجاد بار ترافیک در ضلع شمالی این معبر امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر این نکته که تغییر مسیر یک معبر نیاز به کار کارشناسی و فنی دارد، ادامه داد: تا به این ساعت اطلاعی از تغییر مسیر جانبی معبر زیر گذر استاد معین ندارم، اما پلیس اعلام کرده بود که شاید بتوان با تغییر جهت چند مسیر، بار ترافیک را با دو طرفه کردن زیر گذر مدیریت و کنترل کرد.

علیخانی با تاکید بر این نکته که پلیس زیر بار کار با فشار خارجی و غیر کارشناسی نمی‌رود، گفت: به طور حتم روی دو طرفه شدن زیر گذر استاد معین کار مطالعاتی لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار