کد خبر: ۱۲۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۵۰ هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل بیمه برکت با اعلام این خبر افزود: با هدف توسعه فرهنگ بیمه در مناطق روستایی و محروم و ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب‌پذیر این مناطق و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری کهگیلویه و بویراحمد، 50 هزار خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش سوزی و حوادث طبیعی برکت تا سقف 10 هزار میلیارد ریال پرداخت  خسارت قرار گرفته‌اند.

احمد طالبی با اشاره به تجربه‌های موفق گذشته در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، پس از تجربه موفق خود در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان و لرستان نسبت به بیمه آتش سوزی و حوادث طبیعی منازل مسکونی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام نموده است.

وی توضیح داد: بر اساس این تفاهم‌نامه، تعداد 50 هزار باب منزل مسکونی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه 200 میلیون ریال به ازای هر باب خانه، در قبال خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و طغیان آب، زلزله، طوفان، تندباد و گردباد، رانش و فرونشست زمین به مدت یک‌سال تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته است.

مدیرعامل بیمه برکت ادامه داد: بنیاد برکت نیز با توجه به رسالت و ماموریت‌های خود و جهت تسهیل در اجرایی شدن این موضوع مهم، در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره با استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشارکت می‌نماید.

طالبی یادآور شد: پیش از این نیز با حمایت بیمه‌ای از روستاهای استان‌های خوزستان و لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، 143 هزار منزل در استان خوزستان و 75 هزار منزل در استان لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره سیل فروردین‌ماه سال 1398 نیز اظهار داشت: بیمه برکت در این حادثه ناگوار با پوشش منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان و لرستان، زمینه پرداخت خسارتی بالغ بر 270 میلیارد ریال خسارت را به سیل‌زدگان فراهم کرد که سهم هر استان به ترتیب 122 و 148 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل بیمه برکت در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای سطح زندگی، برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار تا به امروز روستاهای شش استان محروم کشور را تحت پوشش بیمه آتش سوزی برکت قرار داده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار