کد خبر: ۱۲۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیتهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، به دنبال ایجاد پایانه های صادراتی و گمرک تخصصی در این مجموعه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، جلسه هماهنگی و توسعه صادرات فرش ایران با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت، هیات رئیسه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران، مدیران عامل نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران و شهرآفتاب، روز جمعه ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در محل وزارت صمت، با حسین مدرس خیابانی سرپرست وزرات صنعت، معدن و تجارت، برگزار شد.
حسین مدرس خیابانی در این جلسه با بیان اینکه شهرآفتاب از لحاظ زیرساختی مدرنترین و بهترین نمایشگاه در سطح کشور است، اظهار داشت: ایجاد نمایشگاه های دائم به منظور توسعه صادرات در مجموعه شهرآفتاب مورد توجه وزارت صمت است و باید زیرساختهای لازم از جمله ایجاد پایانه صادراتی و گمرک تخصصی در شهرآفتاب مد نظر قرار گیرد.
محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در ادامه این جلسه با اشاره به حمایتهای سرپرست وزارت صمت، بیان کرد: در هفته های گذشته جلسات مختلفی با روسا و هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتحادیه ها، کمیسیون ها و کنفدراسیون های وابسته آن برگزار شد و به زودی تفاهم نامه همکاری مابین نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به امضا می‌رسد.
قادری با اشاره به ۴۰۰ هکتار اراضی نمایشگاه شهرآفتاب گفت: با ایجاد پایانه‌های صادراتی، تلاش داریم تا نمایشگاه شهرآفتاب نقشی مطلوب در راستای توسعه صادرات کشور داشته باشد.و برای این منظور کمیته فنی برای بررسی این طرح‌ها و رونق بخشی به این مجموعه تشکیل شده است که پس از نهایی شدن آن، برای بررسی به شهرداری و وزارت صمت فرستاده خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: