کد خبر: ۱۲۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
بیمه آرمان در مناقصه خدمات درمان تکمیلی اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی برنده شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، قرارداد درمان تکمیلی پرسنل اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی با حضور رئیس شعبه ارومیه در محل اداره کل میراث فرهنگی این استان امضا شد.
همچنین مقرر شد بیمه آرمان طی تفاهم نامه ای سایر رشته های بیمه ای آن سازمان را تحت پوشش قرار دهد.
بنا بر این گزارش در ابتدای این جلسه جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی، ضمن ابراز خرسندی از امکان همکاری با شرکت بیمه آرمان از سوابق مثبت و مشتری مداری این شرکت تقدیر نموده و بیان داشت که شرط ماندگاری و حضور شرکت های بیمه در جامعه، خدمات به موقع و قابل قبول به زیان دیدگان است و مطمئنا مدیران و همکاران شرکت بیمه آرمان این موارد را رعایت نموده اند که مورد مقبولیت در بین آحاد جامعه قرار گرفته اند.
وی همچنین با آرزوی موفقیت برای شرکت بیمه آرمان و شعبه ارومیه، بر تسریع در پرداخت هزینه های درمانی همکاران این سازمان و انعقاد قرارداد با مراکزدرمانی در سطح استان تاکید نمود.
در ادامه سعید رحیمی، رئیس شعبه ارومیه با ذکر این نکته که هدف شرکت بیمه آرمان، ایجاد آرامش برای بیمه گذاران محترم در سطح کشور است، از آمادگی کامل و شبانه روزی شعبه ارومیه در خصوص ارائه خدمات بیمه ای در تمام رشته ها خبر داد و افزود: امید است که با ارائه خدمات متمایز بتوان توفیق خدمتگذاری برای سالیان متمادی به همکاران خانواده بزرگ اداره میراث فرهنگی را داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: