کد خبر: ۱۲۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
یکی از مراجع تقلید گفت: معیشت از مشکلات اولیه طلاب است که باید دربارۀ آن تدبیری اندیشید و از هر مسیر ممکن این مسأله تقویت و حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه کشور با تشکر از اقدامات و تلاش های وی، مسأله معیشت طلاب را مهم دانست و اظهار کرد: معیشت از مشکلات اولیه طلاب است که باید دربارۀ آن تدبیری اندیشید و از هر مسیر ممکن این مسأله تقویت و حل شود، البته ما به نوبۀ خود شهریه طلاب را افزایش داده ایم.

وی افزود: مسائل درمانی و بیمه ای نیز از دیگر مشکلات طلاب است که باید پیگیری شود تا به شرایط مطلوبی برسد. اینکه در برخی موارد گفته می شود طلبه تمام هزینه های بیمارستان را بپردازد و بعد از مرکز خدمات مطالبه کند، این مناسب نیست، چرا که ممکن است توان پرداخت هزینه ها را نداشته باشد.

این مرجع تقلید در ادامه به مشکل مسکن طلاب نیز اشاره کرده و گفت: باید طرحی در این باره تنظیم شده تا این مشکل نیز به مرور برطرف شود.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه با بیان این که بیماری کرونا سبب شده تا بسیاری از مشاغل و کسب و کارها و زندگی مردم مختل شود، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال مسألت داریم که با عنایت خود هر چه زودتر این بیماری را ریشه کن کند.

انتهای پیام/78027

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار