کد خبر: ۱۲۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
 رئیس جمهور گفت: شهرداری ها و دهیاری ها همواره نقش مهم و اثرگذاری در توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاهای کشور ایفا کرده اند.

به گزارش مهر، رئیس جمهور در پیامی خطاب به شهرداران و دهیاران سراسر کشور به مناسبت ۱۴ تیرماه "روز شهرداری ها و دهیاری ها"، با تبریک این روز مهم به کلیه دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی در سطوح ملی و محلی، گفت: شهرداری ها و دهیاری ها همواره نقش مهم و اثر گذاری در توسه، عمران و آبادانی شهرها و روستاهای کشور ایفا و در عرصه های مختلف خدمت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم تیرماه "روز شهرداری ها و دهیاری ها" فرصت نیکو و مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های ارزنده و موثر شهرداران و دهیاران سراسر کشور به عنوان مدیران محلی در سطح شهرها و روستاها که وظیفه و ماموریت خدمات رسانی شایسته به شهروندان و روستائیان عزیز را برعهده دارند، سپاسگزاری شود.

قدر مسلم هیچ حکومت و دولتی بدون بهره گیری از ظرفیت های عظیم مردمی به عنوان مرکز ثقل و محور همه برنامه ها نمی تواند در مدیریت و اداره کشور موفق باشد، شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان نهادهای مردمی و برخاسته از آرای مردم، همواره نقش بسیار مهم و اثرگذاری در توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاهای کشور ایفا و در عرصه های مختلف خدمت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند.

یکی از این عرصه ها که اخیراً به منصه ظهور رسید مشارکت در امر مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با همکاری تمامی آحاد جامعه و کادر خدوم و زحمتکش حوزه سلامت بود که بحمدالله نتایج موثر و ارزشمندی در زمینه مدیریت و کنترل بیماری داشته و دارد.

دولت تدبیر و امید تاکنون با نگاه ویژه به شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان خط مقدم خدمت به مردم در اقصی نقاط کشور همواره تلاش کرده تا در سیاست ها و برنامه های خود همه گونه حمایت ممکن را از این نهادهای مردمی به عمل آورد و ان شاء الله تا پایان دولت هم با قوت ادامه خواهد یافت.

ضمن تبریک این روز مهم به کلیه عزیزان دست اندرکار حوزه مدیریت شهری و روستایی در سطوح ملی و محلی به ویژه شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای سراسر کشور، از درگاه خداوند بزرگ برای تمامی این زحمتکشان عرصه های کار و خدمت، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

امید است با استفاده از ظرفیت وسیع شهرداری ها و دهیاری ها و نیز تعامل و هم افزایی سازنده دستگاه های اجرایی کشور با این نهادهای مردمی، رشد فزاینده خدمات رسانی به شهروندان و توسعه و عمران شهرها و روستاهای کشور را در ابعاد کمی و کیفی شاهد باشیم. ان شاءالله

والسلام

حسن روحانی

ریاست جمهوری اسلامی ایران

۱۴ تیرماه ۱۳۹۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار