کد خبر: ۱۲۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
با مثبت شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر استقلال، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که اعضای این تیم قطعا به شهرستان جم اعزام نمی‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که اعضای این تیم قطعا به شهرستان جم اعزام نمی‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال شرایط بحرانی‌ای را پشت سر می‌گذارد؛ مثبت شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر استقلال سبب شد تا کاروان این تیم از فرودگاه مهرآباد برگردد و حاضر به سفر به جم برای دیدار با پارس جنوبی نشود.

 

بعد از لغو سفر امروز استقلال به عسلویه برای دیدار با پارس جنوبی، مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که برای فردا بلیت تهیه کردند و شاید این سفر صبح دوشنبه انجام شود اما با قطعی شدن جواب مثبت در تست های کرونا حالا سفر استقلال به جم به طور رسمی لغو شده است.

 

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با اعلام رسمی لغو سفر به جم بیان کرد: «نتایج قطعی تست ها آمد و 12 نفر از اعضای تیم ما مبتلا شده اند. چند بازیکن مشکوک هم داریم. به همین خاطر طبق پروتکل ابلاغی مبنی بر اینکه اگر 25 درصد اعضای تیم کرونا بگیرند بازی شان لغو می‌شود ما به جم سفر نمی‌کنیم.»

 

وی درباره اینکه گفته بود برای فردا بلیت تهیه کرده، تاکید کرد:«بله، ما این کار را کرده بودیم اما سفرمان قطعا لغو می شود و به جم نمی‌رویم. چون شرایط برای برگزاری مسابقه وجود ندارد.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار