کد خبر: ۱۲۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آیا حتما باید اتفاق ناگواری بیفتد یا خدایی ناکرده کسی بمیرد تا مسئولان فکری کنند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مرادی پزشک تیم فولادخوزستان در مورد آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: صبح پنج‌شنبه تست دادیم، امروز جواب‌ها آمد. طبق آن و در مجموع 11 بازیکن و 5 نفر از اعضای تیم تست‌شان مثبت بود. مسئولان باشگاه ما اولین کسانی بودند که در این‌خصوص اظهار نظر کردند و گفتند لیگ تعطیل شود اما این‌ را هم گفتیم که تابع قوانین هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما که تست‌شان روز پنج‌شنبه مثبت شده، همراه با تیم بوده‌اند و تمرین کرده‌‌اند. مشخص نیست که اکنون در تیم ما چند نفر کرونا دارند و چند ساعت دیگر آمار چگونه است. وضعیت روحی بازیکنان مناسب نیست و منتظر تماس مسئولان سازمان لیگ هستیم که به ما نتیجه نهایی جلسه را اعلام کنند. سوال من اینجاست که آیا حتما باید اتفاق ناگواری بیفتد یا خدایی ناکرده کسی بمیرد تا مسئولان فکری کنند؟ همیشه گفته‌اند پیشگیری و حتی برای این ویروس هم گفته‌اند پیشگیری کنید و ماسک بزنید. اکنون نیز باید قبل از اینکه اتفاق بسیار بدی بیفتد، فکر درستی کنند و از اتفاقات بد پیش‌گیری کنند. آیا برگزاری فوتبال مهم‌تر از جان مردم است؟ اینکه فکر می‌کنند ورزشکاران این ویروس را نمی‌گیرند و یا مشکلی برایشان به وجود می‌آید صحیح نیست، این ویروس با هیچ‌کس شوخی ندارد.

مرادی تصریح کرد: باشگاه فولاد هزینه گزافی را برای رعایت پروتکل متحمل شد. از خرید تونل ضدعفونی، انجام 5 تست کرونا از همه اعضای تیم، گرفتن تست از کارکنان باشگاه، در اختیار گرفتن دو اتوبوس مشترک برای جابه‌جایی تیم، تجهیز ورزشگاه و موارد دیگری که قبلا ذکر شده است. جان بازیکنان ما و تیم‌های دیگر، خانواده‌ها و اعضای جامعه اولویت اصلی برای ماست. من به عنوان یک پزشک نه عضوی از خانواده فوتبال می‌گویم که انجام فوتبال در این شرایط به صلاح جامعه نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار