کد خبر: ۱۲۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶
شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سالهای گذشته با توسعه سیستمهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است.

در این راستا آسیاتک موفق به پیاده سازی استاندارد ISO 20000-1:2018 به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکتهای صنعت IT گردید.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.
بر اساس گزارش ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000-1 ویرایش سال 2018 به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می باشد.
استاندارد ISO 20000 بر پایه بهروشهای ITIL و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر گردیده است.
لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمانها را در جهت ارتقا خدمات و سرویسهای خود رهنمون می سازد.
دریافت گواهینامه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعاتISO 20000-1
شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سالهای گذشته با توسعه سیستمهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است.
در این راستا آسیاتک موفق به پیاده سازی استاندارد ISO 20000-1:2018 به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکتهای صنعت IT گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.
بر اساس گزارش ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000-1 ویرایش سال 2018 به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می باشد.
استاندارد ISO 20000 بر پایه بهروشهای ITIL و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر گردیده است.
لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمانها را در جهت ارتقا خدمات و سرویسهای خود رهنمون می سازد.
آسیاتک افتخار آن را داشته است که با بهره گیری از سیستم مدیریت فناوری اطلاعات 1-20000 ISO خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مشترکین گرامی ارائه نماید.
.
.

نام:
ایمیل:
* نظر: