کد خبر: ۱۲۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران دیروز اطلاعیه‌ای منتشر کرد که خبر از منع واردات گوشی هوشمند با قیمت بیش از ۳۰۰یورو می داد.

واردات گوشی های پرچمدار  آیفون و سامسونگ به کشور ممنوع شد؟

بنابر اطلاعیه اتاق بازرگانی ایران در سال جدید گوشی هوشمند بالای ۳۰۰ یورو وارد بازار کشور نشده است.

به گزارش اتاق بازرگانی ایران، انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران دیروز اطلاعیه‌ای منتشر کرد که خبر از منع واردات گوشی هوشمند با قیمت بیش از ۳۰۰یورو می داد. قیمت برخی از انواع گوشی های آیفون و برخی از پرچمداران سامسونگ بیشتر از 300 یورو است و به نظر می رسد این اطلاعیه واردات این گوشی ها را با چالش مواجه کند.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

احتراماً، پیرو نامه ۶۰/۹۱۳۹۰ مورخ ۱۱ تیر ماه ۹۹ که امروز به انجمن رسیده است بنا به تصمیمات جلسات مورخ ۹۹/۴/۲ کارگروه نظارت و تخصیص ارز با توجه به محدودیت­ های اعمال شده در سقف تخصیص ارز واردات موبایل در سال جاری و ممنوعیت واردات کالای بالای ۳۰۰ یورو در رویه مسافری و تجاری، با توجه به مساعدت و حمایت مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت مقرر گردید بازرگانان محترم برای قبض انبار های قبل از ۲۶ خرداد اقدام به دریافت کوتاژ و بروزرسانی فایل ارسالی به انجمن جهت تجمیع و اعلام به آن اداره کل تا روز سه شنبه ۱۷ تیر ماه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار