کد خبر: ۱۲۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی استان دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار با مددی مدیرکل فنی و حرفه ای استان گفت: با راه اندازی این مرکز کلیه مربیان باغبانی کشور توسط سازمان فنی و حرفه ای؛ آموزش و ارتقای دوره های مهارتی را طی می کنند.
او اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در کشاورزی پیشرو است دوره های فنی و حرفه ای باید آموزش لازم برای کشاورزان و بهره برداران ارائه شود.
او تاکید کرد: آخرین یافته های تحقیقاتی بخش کشاورزی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی به بهره برداران بخش منتقل شود.
خمسه اضافه کرد: سازمان فنی وحرفه ای می تواند با تربیت مربیان خوب؛ انتقال دهنده نوآوری و دستاوردهای جدید بخش کشاورزی باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال یافته ها و برگزاری دوره های فنی حرفه ای دارد که با توجه به وجود مربیان و محققان خوب می توان از این فرصت برای ارتقا بخش کشاورزی استفاده کرد.
خمسه افزود: ارتباط بخش تحقیقات ، ترویج  جهاد کشاورزی  و آموزش فنی و حرفه ای فرصت مناسبی برای ارتقای سطح دانش و مهارت کشاورزان و بهره برداران بخش است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هدف فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی در انعقاد تفاهم نامه ؛ برگزاری دوره های ترویجی و آموزشی بمنظور ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان و بهره برداران بخش کشاورزی است .

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار