کد خبر: ۱۲۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری 3 سارق زورگیر و اعتراف آنان به 10 فقره زورگیری در پارک ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: چهارم خرداد ماه اسال شهروندی با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و حضور به موقع گشت انتظامی کلانتری 103 گاندی مشخص شد، در پارکی حوالی خیابان شریعتی 3 زورگیر گوشی و مقداری وجه نقد یکی از شهروندان را زورگیری و پس از سرقت 2 تن از سارقان متواری و یکی از آنها به نام شهروز توسط شاکی در محل دستگیر شده است .

این مقام انتظامی افزود : پرونده پس از ثبت در کلانتری به دستور مقام قضائی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و در گام نخست

تحقیقات مشخص شد شهروز دارای سوابق متعدد سرقت بعنف می باشد .
وی توضیح داد: شهروز در بازجویی های پلیسی، اظهار داشت: با پرسه زنی در پارک ها به صورت سه نفره سرقت می کردیم و گاهی نیز خود را مامور معرفی می کردیم.

کارآگاه دستخال بیان داشت : با تلاش کارآگاهان مخفیگاه یکی از متهمان متواری به نام رضا 26 ساله در محدوده خیابان شریعتی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی در دوم تیرماه دستگیر و پس از هدایت به پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت خود اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم سوم نیز به نام امیر در محله مجیدیه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت، تصریح کرد: هر سه متهم به 10 فقره زورگیری در پارک های شمال و مرکزی تهران اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار