کد خبر: ۱۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
فرماندار پلدختر مطرح کرد:
پلدختر- فرماندار پلدختر برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا را عامل افزایش شیوع کرونا دانست، گفت: جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی تنها راه غلبه بر کرونا است.

حسن رضائیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در پلدختر اظهار داشت: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در پلدختر علاوه بر محدودیت‌ها براساس مصوبه استان چنانچه لازم باشد محدودیت‌هایی براساس تصمیم گیری در شهرستان نیز به اجرا در می‌آید.

وی، عامل افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان را برگزاری مراسم‌های عروسی، عزا و دورهمی ها دانست و افزود: هر صنفی مانند تالارها، رستوران‌ها، کافی شاپ و قهوه خانه‌ها که سلامت مردم را به مخاطره بیاندازند باید تعطیل شوند.

فرماندار پلدختر گفت: باید به جهت موج جدید کرونا در این شهرستان با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این عادی انگاری از بین برود و حساسیت‌ها در بین مردم بیشتر شود.

رضائیان افزود: مردم باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان پلدختر کمک کنند و افرادی که مبتلا می‌شوند به طور حتم تا طی شدن روند بیماری و به دست آوردن سلامت کامل از تماس با دیگران خودداری کنند.

وی یادآور شد: کارمندان ادارات، بانک‌ها و سایر مکان‌های عمومی ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ارباب رجوع بدون ماسک اجازه ورود ندهند و کادر درمان و ستاد مدیریت مبارزه با کرونا را یاری کنند.

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان، شیوع این ویروس نگران کننده است و تنها راه غلبه بر این وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار