کد خبر: ۱۲۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ارتباط نزدیک خود با بهروز زنجانی معروف به «بوروس» را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته‌های اخیر نام بهروز زنجانی معروف به «بوروس» به دلیل مسائل مربوط به قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان حسابی در بورس قرار گرفته است.

کی روش ارتباط دوستانه با بوروس را تایید کرد

ارتباط زنجانی با کارلوس کی روش هم جزء مواردی بوده که برخی منتقدان در اظهارات شان روی آن مانور داده و حتی مباحثی درباره نقش او در امور فنی تیم ملی ایران در زمان سرمربیگری این مربی پرتغالی مانند تاثیرگذاری بوروس در جدایی امید نمازی و جواد نکونام از تیم ملی مطرح شد.

این درحالی است که پدر امید نمازی در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت و البته علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نقش زنجانی در جدایی مربی فعلی تیم هیوستون آمریکا از تیم ملی را تکذیب کردند.

به تازگی هم کی روش در گفت و گو با برخی از نزدیکان خود ضمن تاکید روی ارتباط دوستانه اش با بوروس هرگونه همکاری تجاری با این فرد و دخالت او در امور فنی تیم ملی را انکار کرد.

البته با توجه به خصوصیات سرمربی اسبق تیم ملی و اینکه او در تصمیم گیری هایش استقلال کاملی داشت، نقش نداشتن زنجانی در جدایی برخی دستیاران ایرانی کی روش از تیم ملی طبیعی است.

داریوش مصطفوی، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال هم به تازگی با اشاره به فعالیت‌های بهروز زنجانی در بحث کمک فدراسیون فوتبال و تیم ملی اظهار داشت:  من این شخص را می‌شناسم و در مورد او تحقیق کرده‌ام. خانواده زنجانی ۲۰ درصد از اقتصاد استراتژیک کشور شامل مایحتاجی مانند برنج، قند و... را تامین می‌کنند. ۱۲ هزار کارمند دارند و نیازی به پول قرارداد ویلموتس ندارند.حتی حاضرند پول بدهند و پول نگیرند.

 او افزود: دیده‌ام که در برزیل، امارات، اتریش، سوئیس و... فعالیت اقتصادی می‌کنند، اما گفتند این فرد ایجنت و دلال است و همه گناه قرارداد ویلموتس را گردن بهروز انداختند. کی روش به این فرد علاقه داشت و فردی نزدیک به سرمربی بود. در زمان کی‌روش پس از اخراج مترجم تیم ملی و ایرانی‌های کادرفنی، او به عنوان مترجم کنار کی‌روش بود. حاضرم ثابت کنم آن‌ها به یکدیگر نزدیک بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار