کد خبر: ۱۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اختلاف بین بازیکنان تیمش با مسئولان این باشگاه در حمایت از شاگردانش برخاست.

 به گزارش جام نیوز، تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اختلاف بین بازیکنان تیمش با مسئولان این باشگاه در حمایت از شاگردانش برخاست.

 

بازیکنان پرسپولیس از وضعیت مالی خود در این باشگاه حسابی شاکی هستند و خواسته‌شان این است که هر چه زودتر تکلیف پاداش‌های قبل و جریمه‌هایی که قرار بوده در قراردادشان لحاظ نشود، مشخص شود. آنها حتی چند روز پیش پست مشترکی را در این زمینه منتشر کرده و باشگاه خود را تهدید کردند که اگر مشکلات‌شان حل نشود، ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد.

 

پیش از این اشاره داشتیم به اینکه مشکل اصلی بازیکنان پرسپولیس دو مسئول مالی باشگاه‌شان هستند و در این زمینه انتظار حمایت هیئت مدیره را داشتند که البته این اتفاق رخ نداد.

 

با توجه به همین مسئله بازیکنان اصلی و بزرگتر پرسپولیس روز شنبه (دو روز پیش) نزد یحیی گل‌محمدی رفته و از وی خواستند در ماجرای رخ داده پشت آنها در بیاید. خواسته‌ای که از سوی این مربی عملی شده و او در حمایت از شاگردانش هیئت مدیره باشگاه را تحت فشار گذاشته که اگر مشکلات اشاره شده حل نشود از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

 

مسئله مهم اینکه هیئت مدیره سه نفره باشگاه پرسپولیس متشکل از مهدی رسول‌پناه، مهرداد هاشمی و علی رغبتی اختلاف نظرهای زیادی با یکدیگر دارند و همین موضوع باعث شده مشکل بازیکنان این تیم با باشگاه حاد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار