کد خبر: ۱۲۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:
سمنان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بی پایان ارزش‌های الهی و انقلابی است گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی شامگاه سه شنبه جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی این مرکز با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بی پایان ارزش‌های الهی و انقلابی است، ابراز کرد: بیداری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی از سلسله جبالی بودند که در سایه قله با عظمت دفاع مقدس ما شکل گرفت.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های امروز این جبهه و تحقق نظام اسلامی نتیجه خون پاک شهدای و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس محسوب می‌شود، ابراز کرد: دفاع مقدس یک گنجینه و ثروت عظیم فرهنگی است این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی خود نشانگر تمام حقایق درباره دفاع مقدس محسوب می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان گفت: دفاع مقدس گنجینه بی پایان ارزش‌های الهی و انقلابی است و لزوم شناساندن این ذخیره به جوانان و نسل جدید باید مورد توجه و تاکید همگان قرارگرفته شود.

سلامی با بیان اینکه جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به الگوبرداری از روحیه جهادی، بصیرت و ولایتمداری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دارد، تاکید داشت: پرداختن به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، احترام و تکریم رزمندگان و خانواده شهدا باعث نورانیت در قلب‌ها و برکت و سعادت در جامعه می‌شود

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار