کد خبر: ۱۲۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
​سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع حادثه گرفتار شدن یک فرد بر روی نمای یک ساختمان در محدوده خیابان پیروزی تهران خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ١٨:۴٧ عصر روز جاری(سه‌شنبه، ۱۷ تیر) حادثه گرفتار شدن فردی روی نمای یک ساختمان در محدوده خیابان پیروزی، نبش کوچه حافظ به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره ١١٧ به محل اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه اداری بود که در طبقه همکف سالن غذاخوری و در طبقات بالایی واحدهای اداری واقع شده بود. پنجره‌های این ساختمان به گونه‌ای بود که راهی به داخل نداشت.

ملکی با اشاره به این‌که معمولا برای تمیز کردن شیشه‌های ثابت ساختمان‌ها از طریق نصب کارگاه راپل با طناب‌های مخصوص اقدام می‌شود و افراد خود را در ارتفاع معلق می‌کنند، گفت: این اقدامی چالش برانگیز است. در این حادثه نیز فردی در طبقه چهارم به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی برای تجهیزاتش گرفتار شده بود. به گفته خود این کارگر جوان، او حدود نیم ساعت در قسمت بیرونی ساختمان در طبقه چهارم به صورت معلق گرفتار بوده که آتش‌نشانان در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان وی را با استفاده از نردبان هیدرولیکی به سلامت به سطح زمین انتقال دادند، تصریح کرد: این اقدامات حتما باید به صورت تیمی انجام شود و این‌که فردی بخواهد به تنهایی این اقدام را انجام دهد بسیار خطرناک است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار