کد خبر: ۱۲۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
توجه به نیازهای کمیته امداد برای رفع بخشی از محرومیت های جامعه در اولویت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت از اقدامات شرکت های پتروشیمی در تقویت کمیته های امداد بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) تقدیر کرد.
موصلی در این دیدار که رئیس کمیته امداد بندرماهشهر و تعدادی از مدیران این اداره وی را همراهی می کردند، به بخشی از اقدامات مشترک صورت گرفته بین مجموعه کمیته امداد و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی از اقدامات صورت گرفته در چند مدت اخیر از جمله تهیه و توزیع بسته های معیشتی قبل از آغاز سال 99 و در ماه مبارک رمضان تاثیر بسیار زیادی در پوشش بخشی از محرومیت ها و ایجاد رضایتمندی بین مددجویان دارد چرا که تاثیرات این کمک ها و اقدامات را مستقیما در سفره های خودشان دیده اند.
وی سیاست های اتخاذی از سوی کمیته امداد در انجام پروژها بصورت مشترک را عاملی مهم در تسریع پیشرفت آن ها دانست و گفت: خوشبختانه در پروژه های اساسی که قرار است برای مددجویان انجام شود، حدود 50% هزینه ها از سوی کمیته امداد تامین می شود و این موضوع باعث شده است که پروژه های خوب و قابل ملاحظه با همراهی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در این منطقه انجام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در این نشست همچنین خواستار حمایت از دانش آموزان کم بضاعت ومستعدی شد که با وجود توانمندی های علمی، قدرت ادامه تحصیل را ندارد و همچنین موضوع ساخت و تکمیل منازل مددجویان کمیته امداد که با مشارکت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در حال ساخت است، مطرح شد.
محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز توجه به نیازهای کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رفع بخشی از محرومیت های موجود در منطقه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه در مجموعه مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و بویژه مدیریت هلدینگ خلیج فارس نگاه مثبتی نسبت به رفع نیازهای منطقه وجود دارد و بر همین اساس مقرر شده است که با همکاری کمیته امداد چند طرح ماندگار اشتغالزایی در منطقه اجرا شود.
وی افزود: کمک به تکمیل ساخت منازل مددجویان کمیته امداد در بندرماهشهر وبندرامام خمینی(ره) از طرح های بسیار مهمی است که مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد و با جدیت به دنبال آن هستیم که زمینه اتمام کار فراهم شود. در کنار پیگیری های مجموعه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی باید برخی مجموعه های شهری نیز با قدرت و جدیت بیشتری پای کار بیایند و موانع موجود را برطرف کنند.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در پایان تسریع در روند اجرای پروژه ها را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد که برای جلوگیری از تحمیل هزینه های بیشتر باید سرعت اجرای پروژه ها بالاتر برود.

نام:
ایمیل:
* نظر: