کد خبر: ۱۲۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
عضوهیئت رئیسه مجلس خواستار مقابله هوشمندانه و یکپارچه دستگاههای حاکمیتی کشور در برابر جنگ ترکیبی دشمنان شد.

علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان ضد انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا با اعمال فشار همه جانبه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی جنگ وسیع و پردامنه ای را علیه انقلاب اسلامی براه انداخته اند.

وی با تاکید بر لزوم تجمیع فعالیتهای پدافندی وآفندی در قرارگاه مشترک برای مقابله با این تهدیدات خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی به قرارگاه فرهنگی و اقتصادی کشور برای دفع توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده است‌.

کریمی فیروزجایی افزود: زیبنده نظام اسلامی نیست که در 41سالگی عمر بابرکت آن برخی از مسئولان و دستگاههای حاکمیتی برنامه و مشی مغایر با اهداف انقلاب را پی جویی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس یازدهم گفت: راهبرد محوری همه قوای کشور در عرصه پیشرفت و عدالت باید مبتنی بر آرمانهای امام و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعنوان عمود خیمه نظام باشد.

وی با اشاره به مشکلات کنونی کشور یادآور شد: بخش عمده نابسامانی های اقتصادی و فرهنگی در کشور ناشی از عدم کاربست آموزه های انقلابی و منویات رهبری است.

کریمی فیروزجایی افزود: در همه ادوار گذشته هر جا موفقیتی در دست یابی به آرمانهای انقلاب حاصل شد، ثمره اجرای دقیق الگوهای حکمرانی منبعث از اندیشه های تابناک ولایت فقیه است.

وی تببین اصولی ، منطقی و واقع گرایانه سیاستهای راهبردی نظام را از مسئولیتهای قانونی رهبرانقلاب دانست و افزود: اجرای دقیق و هدفمند این سیاستها وظیفه اساسی قوای سه گانه و دستگاههای مختلف کشور است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از مغلطه و فرافکنی برخی از تریبون داران و سیاسیون در واکاوی مشکلات کشور عنوان کرد: هجمه به انقلاب بخاطر مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور ناشی از ضعف های ایدئولوژیک و عقده گشایی سیاسی است که مسببان وضعیت فعلی عامدانه آن را ترویج می کنند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر متولیان امور  به نسخه های شفابخش رهبری و سیاستهای ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ بومی و اسلامی عمل می کردند، امروز کشور با چالش های عمده مواجه نبود.

کریمی فیروزجایی از شناسایی گلوگاه‌هاو راهکارهای رفع  تنگناهای مالی و اقتصادی در مجلس یازدهم خبرداد و افزود: هم اکنون طرح های کارگشای اقتصادی برای کاهش تنگناهای این حوزه در کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حال بررسی کارشناسی است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان به سرکردگی آمریکا برای پیشبرد جنگ ترکیبی علیه منافع کشور مان گفت: دشمن با گشودن چند جبهه  همزمان در بخشهای اقتصادی و فرهنگی منافع پایدار انقلاب اسلامی را هدف گرفته است.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: حفظ هوشیاری و هوشمندی در مواجهه با تهدیدات فزاینده دشمنان ضرورت اساسی دارد. در شرایط کنونی انسجام درونی جبهه انقلاب و دفاع هوشمندانه از دستاوردهای شگرف نظام اسلامی راهبرد اثربخش در مقابله با دسائس دشمنان است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار