کد خبر: ۱۲۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
علمای لبنان بر ضرورت مقابله جدی با دخالت‌های کاخ سفید در امور داخلی لبنان و پایان دادن به تحرکات فتنه‌افکنانه سفیر آمریکا تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، علمای لبنان با شرکت در یک نشست به منظور بررسی آخرین وضعیت دولت حسان دیاب نخست وزیر لبنان و با اشاره به حوادث رخ داده در رابطه با دخالت های مکرر سفیر آمریکا در امور داخلی کشورشان تاکید کردند: امیدواریم که درپی نشست مشترکی که میان دیاب و «دوروتی شیا» سفیر ایالات متحده آمریکا در بیروت انجام شده از میزان دخالت های واشنگتن در امور داخلی مان به شکل قابل ملاحظه ای کاسته شود.

آنان همچنین ابراز امیدواری کردند که دوروثی طی این نشست و گفتگو با دیاب توجیه شده باشد که تمام مشکلات و بحران هایی که ملت لبنان از آن ها رنج می برد نتیجه تحریم و فشارهای کاخ سفید است.

حاضران در این نشست همچنین با اشاره به روحیه مقاومتی و سخت ملت لبنان در برابر فشارهای خارجی تاکید کردند: لبنانی ها تحت تمام فشارها تاب خواهند آورد و میدان را به نفع آمریکایی ها خالی نخواهند گذاشت.

علمای لبنانی در پایان و پس از پرداخت به موضوعات منطقه مرتبط به کشورشان بر لزوم اقدام فوری دولت دیاب در راستای مقابله با دخالت های بی جای آمریکا در امور داخلی و سیاسی کشورشان تاکید کردند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار