کد خبر: ۱۲۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
گروه استان‌ها- شهر خودرو امشب در دیداری حساس که برای آسیایی شدن مجددش مهم است مقابل سایپا به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار دیگر امروز دنبال خواهد شد و در یکی از دیدارها شهر خودرو به مصاف سایپای تهران می‌رود. 

سایپا در دو دیدار اخیر خود مقابل دو تیم بالانشین جدول یعنی استقلال تهران و سپاهان دو نتیجه تساوی ارزشمند گرفته و تیم جوان ابراهیم صادقی خود را در جدول با این دو تساوی ارزشمند نگه داشته و حداقل سقوط چندانی نکرده است.

از سوی دیگر شهر خودرو نیز با برتری مقابل ذوب آهن در مشهد و همچنین گل گهر در سیرجان روزهای آرمانی خود بعد از تعطیلات کرونایی را دنبال می‌کرد که ناگهان استعفای مجتبی سرآسیایی که هنوز دلایل آن نیز روشن نشده به این تیم شوک وارد کرد.

امروز شهر خودرو با فرم ایتالیایی مقابل سایپای ابراهیم صادقی صف آرایی خواهد کرد و باید دید جدال دو تیم در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا(ع) چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.

شهر خودرو به شدت به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد و امتیازهای آن می‌تواند شهر خودرو را به کسب سهمیه مجدد آسیایی برای سال آتی امیدوار کند؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد فرصتی تاریخی برای شهر خودرو در دو سال پیاپی خواهد بود.

سبک بازی‌های تیم ابراهیم صادقی نیز بیانگر این است که آنها از این دیدار نیز به دنبال کسب تساوی و حداقل گل نخوردن در ابتدا هستند و سپس به دنبال گل زدن و کسب برتری هستند.

باید دید شهر خودرو چگونه از شوک استعفای مجتبی سرآسیایی عبور می‌کند و آیا می‌تواند سه امتیاز حساس این دیدار را به حساب خود واریز کند یا خیر.

دیدار دو تیم از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/282/ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار