کد خبر: ۱۲۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
انجمن اربعین اروپا فراخوان «آموزش مجازی گرافیک با تلفن همراه» به صورت رایگان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  انجمن اربعین اروپا مدت‌هاست در کشورهای اروپایی جریانی فرهنگی را آغاز کرده که به برکت آغاز این جریان با نام مبارک حضرت اباعبدالله (ع) و راهپیمایی اربعین، شاهد آثار و بازخوردهای ارزشمندی در این زمینه بوده‌ایم؛ استقبال جوانان و مردم اروپا این انجمن را بر آن داشت که بسیار جدی‌تر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، استفاده از این ظرفیت بالقوه را مورد توجه ویژه خود قرار دهد؛ طبق گفته مسئولان این مرکز، فعالیت‌های این انجمن در راستای وحدت بیشتر مسلمانان و همه گروهای مذهبی در اروپاست. این انجمن تقریباً 9 سال پیش راه‌اندازی و دو سال بعد نیز رسمی شد.

این انجمن به تازگی فراخوانی را در زمینه توانمندسازی‌های فرهنگی با عنوان «آموزش مجازی گرافیک با تلفن همراه» منتشر کرده است. علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌های تخصصی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، می‌توانند با شماره درج شده در پوستر زیر از طریق پیام‌رسان واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار کنند.

آموزش و تربیت نیروی متخصص و حرفه‌ای در راستای اهداف بزرگ راهپیمایی اربعین و همین‌طور ایفای نقش مستمر و مثبت در زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) هدف اصلی این انجمن از برگزاری این دوره به صورت رایگان است.

اربعین حسینی| راهپیمایی اربعین ,

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار